Casamundo – wynajem domków letniskowych on-line. Czy warto?

Casamundo – wynajem domków letniskowych on-line. Czy warto?

[kkstarratings]Casamundo jest pośrednikiem w wynajmie domków letniskowych oraz apartamentów na obszarze całej Europy (np. Bułgaria, Włochy, Hiszpania, Grecja, Francja, Portugalia, Turcja). Serwis ma w bazie także oferty domków letniskowych w Polsce.

Portal został założony po raz pierwszy na początku XXI wieku, natomiast swoją działalność o Polskę rozszerzył w 2009 roku. Portal casamundo.pl prezentuje oferty wielu renomowanych i sprawdzonych organizatorów podróży. Główna siedziba firmy mieści się w Warszawie.

W chwili obecnej portal prezentuje oferty ponad 200 tysięcy apartamentów i domków letniskowych na obszarze całej Europy. Użytkownicy szukający domku mogą skorzystać z wyszukiwarki. Po określeniu kryteriów (miejsca pobytu, przedziału czasowego, liczby osób itp.) wyszukiwarka prezentuje oferty spełniające oczekiwania.

Strona Casamundo. Źródło: http://casamundo.pl

Ceny znajdujące się na przy danej ofercie to całkowita kwota za wynajem domku. Konieczna jest wpłata zaliczki około 1/5 -1/4 całej ceny. Resztę sumy należy wpłacić 4 tygodnie przed wyjazdem. Wtedy też klient otrzymuje wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające rezerwację. Casamundo często organizuje promocje, z których warto skorzystać.

Przydatne linki:

Click to rate this post!
[Total: 7 Average: 3.6]

Casamundo - opinie użytkowników:

  1. decydujemy się na wyjazdy zamawiane na tej stronie praktycznie co roku. Jedynie w tamtym roku mieliśmy trochę wiecej obowiązków wiec z wakacji nici. W tym roku mamy zamiar wynając domki letniskowe na Węgrzech jako, ze nigdy wczesniej nie mieliśmy okazji zwiedzić wschodniej części Europy a na wakacjach preferujemy klasyczne drewniane domki na świeżym powietrzu niż marmurowe hotele bez duszy.

    Odpowiedz
    • Odradzam,masakra, tam czas zatrzymał się, na wczesnym PRL.

      Odpowiedz
  2. domki letniskowe sa moim zdaniem lepsza opcja niz nudne wakacje w hotelu i tak jak mówi mirek wakacje nas wiezym powietrzu to jest too;)

    Odpowiedz
  3. Bylem z paczka w tamtym roku w Bulgarii. Domki ok.Fajna alternatywa dla większej ilosci osob. no i koszty na studencka kieszen. w tym roku planujemy wypad do Hiszpani.

    Odpowiedz
  4. Wa tmatym roku korzystalismy z ich usług. Wynajelismy ze znaomymi domek we włoszech ( w tym roku równiez planujemy) i wszystko było ok. Fajne warunki takze dla dzieci

    Odpowiedz
  5. Wynajmowalismy domek za ich posrednictwem w tym roku we włoszech. Domek był fajny tylko procedura zmiany terminu rezerwacji ( okazało sie ze narzeczony nie dostanie urlopu) długo trwała…

    Odpowiedz
  6. Mają duzy wybór ofert i za co duzy plus. Dwa razy korzystalismy z ich usług i w obu przypadkach sie sprawdzili. mozna polecic

    Odpowiedz
  7. Mozecie mi polecic jakies domki zimowe na Casmundo. W lecie to mozna zaryzykowac wybór domku ale w zimie to juz tak srendio;p Najlepiej we Włoszech;)

    Odpowiedz
  8. Właśnie jestem po rozmowie z centrum obsługi. Pani była na tyle niemiła (odzywki w stylu „mi się też nie chce czytać”, „czym się różnią ubezpieczenia- ceną się różnią” itp.),że skutecznie zniechęciła nas do korzystania z usług tego biura, choć mieliśmy już wypełniony formularz na stronie i wystarczyło tylko kiknąć.

    Jeśli poziom biura jest taki jak poziom ich BOK to odradzam!

    Odpowiedz
  9. Francja – Saint Aygulf willa 10-osobowa z basenem Numer obiektu148762 – warunki ,wyposażenie świetne ,właściciele bardzo mili – szczególne podziękowania za osobiste zaangażowanie i chęć pomocy wyjeżdzającym już gościom w dość trudnej i nietypowej sytuacji. Miło jest spotkać z dala od domu wrażliwych i życzliwych ludzi. Szczerze polecam

    Odpowiedz
  10. pytajcie nawet o to ile metrow do plazy jest w linii prostej w powietrzu bo ja sie dowiedzialam ze moje 400m od domku do plazy liczone jest w metrach w linii prostej w powietrzu a nie na ziemii
    paranoja… !!!!!!!!! do plazy mamy 1000m. beznadziejna obsluga.. nic nie potrafia wytlumaczyc do porzadku..

    Odpowiedz
  11. ja nie polecam, rok temu odwoływałam rezerwację, bo mi się dziecko rzochorowało tydzień przed wyjazdem to mi tak policzyli…

    Odpowiedz
    • Nie rozumiem pretensji. Jak ktoś się decyduje na wyjazd za 5000 zł to nie rozumiem dlaczego nie wykupuje ubezpieczenia od rezygnacji dla całej rodziny za 150 zł ! Gratuluje inteligencji !

      Odpowiedz
  12. a jak z obsługą, można się do nich dodzwonić? To polska firma jest czy z Kajmanów? :D

    Odpowiedz
  13. siedzibę mają w dojczlandzie, ale dodzwonić się można

    Odpowiedz
  14. weźcie nie straszcie, bo ja właśnie rezerwację na lipiec zrobiłam

    Odpowiedz
    • Będzie dobrze, korzystałem jest OK!

      Odpowiedz
  15. spoko, dodzwonić się ciężko, ale jak się uda to wszystko ci wyjaśnią i nie ma problemu, pytasz i na wszystko odpowiedź dostaniesz, bez paniki ludzie lubią ferment w komentach zasiać ;)

    Odpowiedz
  16. uff to mi ulżyło, nie lubię przez internet spraw załatwiać, wolę na miejscu bezpośrednio, ale jedziemy ekipą i na mnie spadł ten przyjemny obowiązek załatwienia kwater, a wiadomo jak dla siebie to pół biedy, a jak dla kogoś i by się okazało, że jakaś lipna strona to nie wiem ;/

    Odpowiedz
  17. a my właśnie tydzień temu wróciliśmy z Austrii co roku na narty jezdzimy i w tym domek sobie przez casamundo właśnie znaleźliśmy, wszystko było cacy, no może oprócz tego, że biuro pogody na narty nie załatwiło i było mocno lawinowo nie do jazdy, nie puszczali nas na stok, trzeba było ratować się grzańcem, chyba złożymy reklamację, haha ;)

    Odpowiedz
  18. czy u nas w Polsce to opłaca się coś rezerwować przez taką stronę? Rzeczywiście jest taniej? Bo jak przejrzałem to wcale rewelacji w cenach nie ma, znaleźliście tu coś w dobrych cenach?

    Odpowiedz
  19. Ja znalazłam i już zarezerwowałam studio z kuchnią, mikrofalą, tv w Sudetach na lipiec, 2 osoby 700 zł na tydzień i pokój z widokiem :)

    Odpowiedz
  20. Ja zarezerwowałam na lipiec domek na Mazurach.Rozmowa telefoniczna przebiegała bardzo przyjemnie(dzwoniłam parę razy).Trochę się obawiam bo trzeba zapłacić całość przed przyjazdem,żebym nie musiała stać pod bramą

    Odpowiedz
  21. wbiłam tutaj na chwilę bo zawsze mi się marzyły jakieś piękne wakacje w Chorwacji, ale w takim sympatycznym domku letniskowym, a nie w hotelu ;) Wiecie coś więcej o tym Casamundo? Przeglądałam sobie ich oferty i wydają się bardzo atrakcyjne, ale czy nie ma żadnych problemów? Standard taki, jak napisane w ofertach?

    Odpowiedz
    • Ja własnie wróciłam z Chorwacji. Jestem bardzo zadowolona z Casamundo. Wszystko było jak w opisie.

      Odpowiedz
      • Dokładnie, tez szukałam opinii danego domku i nie znalazłam

        Odpowiedz
  22. Dlaczego nie można zobaczyć oceny/opinii konkretnego domku??

    Odpowiedz
  23. Niestety w dobie koronawirusa wszystko jest poodwracane, ale zostalam potraktowana tragicznie. Najpierw pozwolono mi ma zmianę terminu i potwierdzono to emailem a po 2 tygodniach się odwidziało i kazano anulowac rezerwacje ale naliczajac koszty….telefonów nie odbierają, musialam zrezygnować….czuje sie oszukana bo dostalam bledne informacje na co.posiadam dowody. Nie polecam

    Odpowiedz
  24. 4 kwietnia wystosunkowalam email z prosba o zmiane terminu do.Casamundo…0 odpowiedzi. 15 kwietnia napisalam do Casamundo przeslano.mi email z 5 kwietnia ze zgoda na zmiane rezerwacji z Inter-holiday jako glownego.operatora i prosba o wyznaczenie nowego terminu. Podalam nowy termin. Pani z Inter Holiday zadzwonila ze email wyslali ze zgoda na zmiane do Casamundo 5 kwietnia a wiec 15 kwietnia i moja zmiana już jest nieaktualna. Zawalilo: Casamundo, które zbyt piozno przeslalo mi email. I co dalej? Zaproponowano mi rezygnacje z utrata 25% zaliczki, zaden voucher zadne porozumienia stron, a niestety z ich winy byl błąd. Nie polecam tylko sie zdenerwowalam….chociaz mam.dowody.w emailach na to, iz sprawa moglaby z korzyscia dla Mnie skonczyc sie w sądzie…szkoda słów. Nie polecam strzezcie się firmy niesłowne ! I pamietajcie o kruczkach w razie rezygnacji z rezerwacji to ogromne kwoty !

    Odpowiedz
  25. Zamówiłem apartament ze strony Casamundo. W ofercie odległość do plaży podano 200 metrów. Po dokonaniu wpłaty i otrzymaniu rzeczywistego adresu kwatery, okazało się iż faktyczna odległość do plaży to ok 3,5 km. Najbliższa odległość do morza (port w którym nie można się kąpać) to 2,5 km. Od 6 dni nie mogę doczekać się zwrotu pieniędzy. A to przesyłają odpowiedź właściciela obiektu, że do jakiejś ulicy jest 10 minut, w pobliżu są jakieś wyspy lub przesyłają mojego e-maila do swojego pośrednika i nic z tego nie wynika.

    Odpowiedz
  26. Nie polecam Casamundo. Rezygnacja z rezerwacja na 3 miesiące przed wyjazdem , wyrazilam zgodę na potrącenie 15% z zaliczki i od kwietnia kontakt się urwał. Pośrednik nie odpisuje na maile, nie odbiera telefonu. Casamundo nie idzie się dodzwonić, wszyscy konsultanci zajęci. Casamundo na maile też nie odpisuje. Pierwszy i ostatni raz coś wykupiłam w Casamundo. Mam nadzieję że uda się odzyskać pieniądze

    Odpowiedz
  27. Za pośrednictwem Casamundo wynajełem apartament we Włoszech z firmy Belvilla. W ofercie było że mogę zrezygnować z wynajmu na 43 dni przed dniem zakwaterowania nie ponosząc żadnych kosztów. Zapłaciłem całą kwotę za wynajem z góry. 45 dni przed wyjazdem musiałem zrezygnować z wakacji, wysłałem pisemną rezygnację z podaniem sposobu zwrotu całej opłaty zgodnie z umową i ofertą.ni i się zaczęło pierwszy raz z Belvillą skontaktowałem się po tygodniu od rezygnacji, firma ta jest w Holandii rozmawiałem z Panią o mojej sprawie dowiedziałem się od niej że stracę 162 Euro. po przedstawieniu moich argumentów Pani przestała mnie rozumieć w (J.ANGIELSKIM) powiedziała mi że następnego dnia od 9 do 13 pod tym numerem będzie Pani mówiąca po Polsku. i jest telesekretarka która wita, informuje że będzie połączenie z pracownikiem , rozmowa może być wykorzystana do celów szkoleniowych i po 18 sekundach rozmowa się urywa. ta firma posiada jeszcze jeden numer Holenderski do kontaktu dla osób przebywających za granicą . rozmawiałem z Panią która mnie poinformowała że mogę dostać zwrot wpłaty ale pomniejszony o 72Euro zgodziłem się na to i zostałem przekierowany pod poprzedni numer i dalej jest to samo czyli nic. skontaktowałem się z Casamundo. Na początku kontakt był rzeczowy do czasu kiedy przesłałem całą korespondencję z Belvillą i udowodniłem że nie przekroczyłem 43 dni i mam prawo do zwrotu całej wpłaty. I dobry kontakt się urwał ani telefon ani imail nie odpowiada. Mam jeszcze nadzieje że zobaczę moje pieniądze. Pozdrawiam

    Odpowiedz
  28. Zarezerwowałam dla rodziny dom na wakacje w Giżycku. Po tygodniu Casamundo odwołało moją rezerwację. Podano, że zwrot środków potrwa do 3 tygodni. Czas minął a pieniędzy nie ma, zamierzam więc zgłosić sprawę na policję. Rezultat jest taki, że nie mamy ani pieniędzy, ani wakacji, bo nie oddali nam środków, które mieliśmy przeznaczone na wakacje! Odradzam wszystkim ten portal!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz