Stena Line – znany operator promowy. Czy rejsy promem są opłacalne?

Stena Line – znany operator promowy. Czy rejsy promem są opłacalne?

[kkstarratings]Stena Line jest jednym z najpopularniejszych oraz największych operatorów promowych na świecie. Flota składa się obecnie z 35 promów, które regularnie kursują po wodach Skandynawii i Wielkiej Brytanii.

Strona Stena Line. Źródło: http://stenaline.pl

W chwili obecnej firma zatrudnia około 6 tysięcy pracowników, z których dwie trzecie to załogi promów. Główna siedziba firmy znajduje się w Goteborgu. Firma może pochwalić się zwiększającą się popularnością swoich usług. Doprowadziło to do tego, ze w 2010 roku z jej usług skorzystało ponad 15 milionów pasażerów.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Stena Line - opinie konsumentów:

  1. Organizowaliśmy tam rejsy integracyjne dla pracowników i do tego celu promy tej firmy nadają się wyśmienicie (świetna zabawa, wygoda i niesamowite wrażenia). Taka podróż naprawdę zbliża ludzi.

    Odpowiedz
  2. byłem na rejsie z żona i dzieckiem w tamtym roku i jako, zę by to nasz pierwszy taki wypad to było pełno wrazem, mamy zamiar powtórzyc go za rok;)

    Odpowiedz
  3. Bylismy dwa razy. Za akzdym razem bylo inaczej ale fajnie. obsługa ok.Nawet moja zona byla zadowolona a jej trudno dogodzić;p

    Odpowiedz
  4. Bylismy tamtym roku na rejsie. Wszsytko było fajnie zorganizowane. człowiek sie nie nudził.Obsługa bardzo miła. moge z czystym sumieniem polecic.

    Odpowiedz
  5. Własnie wrocilimy z rejsu. Bylo bardzo fajnie. Ogolnie operatora mozna polecic tylko trzeba sprawdzic dokumnety potwierdzające rejestracje bo zdarzają im sie wpadki;p

    Odpowiedz
  6. Fajna alternatywa dla tradycyjnych wyjazdów. mi sie bardzo podobało, obsługa miła, atrakcji sporo. Nan pewno jeszcze skorzystam

    Odpowiedz
  7. Romantyczne przywitanie nowego roku gdzieś na morzu zawsze było moim marzeniem i coraz bardziej chcę je zrealizować! ;) Czy możecie mi coś doradzić odnośnie oferty Stena Line? Można u nich liczyć w ogóle na jakieś promocje na sylwester i kiedy ich szukać? Ceny podstawowe trochę mnie przerażają niestety…

    Odpowiedz
  8. W kabinie smierdziało, całe szczęście wystarczylo przewietrzyc, a pod prysznicem kawałki szkła o kture moj 3 letni syn sie pociał. Poinformowałem w informacji zapytano tylko czy potrzebuje opieki medycznej… chciałem złożyć skarge to dostałem email pod ktorym mozna takowe skladac… miał już ponad miesiąc nie otrzymalismy nawet przeprosin. Z roku na rok coraz gorzej…

    Odpowiedz
  9. Pozostawiła w kabinie sukienkę. Mimo zgłoszenia faktu do Stena Line sukienki nie odzyskałam. Ostrzegam! Pozostawione rzeczy nie trafiają do depozytu jak to napisane jest na stronie ale w dziwny sposob wyparowują. Winę zwala sie na klienta a nie na personel sprzątający ktory nie potrafi dostosowac sie do procedur i nie zwraca rzeczy pozostawionych w kabinie.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz