[kkstarratings]Stena Line jest jednym z najpopularniejszych oraz największych operatorów promowych na świecie. Flota składa się obecnie z 35 promów, które regularnie kursują po wodach Skandynawii i Wielkiej Brytanii.
W chwili obecnej firma zatrudnia około 6 tysięcy pracowników, z których dwie trzecie to załogi promów. Główna siedziba firmy znajduje się w Goteborgu. Firma może pochwalić się zwiększającą się popularnością swoich usług. Doprowadziło to do tego, ze w 2010 roku z jej usług skorzystało ponad 15 milionów pasażerów.
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]
Organizowaliśmy tam rejsy integracyjne dla pracowników i do tego celu promy tej firmy nadają się wyśmienicie (świetna zabawa, wygoda i niesamowite wrażenia). Taka podróż naprawdę zbliża ludzi.
byłem na rejsie z żona i dzieckiem w tamtym roku i jako, zę by to nasz pierwszy taki wypad to było pełno wrazem, mamy zamiar powtórzyc go za rok;)
Bylismy dwa razy. Za akzdym razem bylo inaczej ale fajnie. obsługa ok.Nawet moja zona byla zadowolona a jej trudno dogodzić;p
Bylismy tamtym roku na rejsie. Wszsytko było fajnie zorganizowane. człowiek sie nie nudził.Obsługa bardzo miła. moge z czystym sumieniem polecic.
Własnie wrocilimy z rejsu. Bylo bardzo fajnie. Ogolnie operatora mozna polecic tylko trzeba sprawdzic dokumnety potwierdzające rejestracje bo zdarzają im sie wpadki;p
Fajna alternatywa dla tradycyjnych wyjazdów. mi sie bardzo podobało, obsługa miła, atrakcji sporo. Nan pewno jeszcze skorzystam
Romantyczne przywitanie nowego roku gdzieś na morzu zawsze było moim marzeniem i coraz bardziej chcę je zrealizować! ;) Czy możecie mi coś doradzić odnośnie oferty Stena Line? Można u nich liczyć w ogóle na jakieś promocje na sylwester i kiedy ich szukać? Ceny podstawowe trochę mnie przerażają niestety…
W kabinie smierdziało, całe szczęście wystarczylo przewietrzyc, a pod prysznicem kawałki szkła o kture moj 3 letni syn sie pociał. Poinformowałem w informacji zapytano tylko czy potrzebuje opieki medycznej… chciałem złożyć skarge to dostałem email pod ktorym mozna takowe skladac… miał już ponad miesiąc nie otrzymalismy nawet przeprosin. Z roku na rok coraz gorzej…
Pozostawiła w kabinie sukienkę. Mimo zgłoszenia faktu do Stena Line sukienki nie odzyskałam. Ostrzegam! Pozostawione rzeczy nie trafiają do depozytu jak to napisane jest na stronie ale w dziwny sposob wyparowują. Winę zwala sie na klienta a nie na personel sprzątający ktory nie potrafi dostosowac sie do procedur i nie zwraca rzeczy pozostawionych w kabinie.