Travelplanet.pl – znany portal wycieczkowy. Czy warto skorzystać z jego oferty?

Travelplanet.pl – znany portal wycieczkowy. Czy warto skorzystać z jego oferty?

Kierunki wakacyjnych wyjazdów Polaków coraz częściej dotyczą zagranicy, nierzadko krajów egzotycznych, które jeszcze do niedawna kojarzono z niesamowitym luksusem. Nasza sytuacja finansowa się polepsza, mamy wiele tanich linii lotniczych, a i pobyt w takich egzotycznych miejscach stopniowo tanieje.

Z tego powodu biura podróży każdego roku przeżywają prawdziwe oblężenie. Jest ich na rynku tyle, że znalezienie oferty najciekawszej i jednocześnie najtańszej jest bardzo uciążliwe. Trzeba przeglądać dziesiątki ofert, nierzadko jeździć po biurach, tracąc swój czas i nerwy. Nie ma się więc czemu dziwić, że jak grzyby po deszczu rosną w sieci specjalne serwisy pośredniczące. Są to firmy, które podpisują umowy z największymi biurami podróży i prezentują oferty w ich imieniu, w jednym miejscu.

Niewątpliwie jest to ogromna wygoda. Z własnego fotela przy komputerze, bez wychodzenia z domu, można bardzo szybko znaleźć wakacje swoich marzeń. Co więcej, poprzez takie strony można wyjazdy bezproblemowo rezerwować, płacąc za wszystko wygodnymi przelewami online. Różnorodność ofert jest niewątpliwą zaletą, ale nie można zapominać o cenie. Tak, bardzo często na takich portalach ceny wycieczek są niższe niż kupowane bezpośrednio w danym biurze podróży.

Jest to możliwe dzięki odpowiednim umowom. Serwis pośredniczący gwarantuje duże obłożenie wycieczek, a więc dzięki temu może wypracować sobie rabaty, którymi dzieli się później ze swoimi klientami. Jeśli więc szukacie akurat pomysłu na wyjazd wakacyjny, warto chociaż zajrzeć na jeden z takich portali. Bardzo możliwe, że Waszą wymarzoną wycieczkę uda się wykupić sporo taniej.

Lider rynku – Travelplanet

Od długiego już czasu niewątpliwym liderem na rynku pośredników, nie tylko w Polsce, jest Travelplanet. Najlepiej świadczy o tym fakt, że nawet jeśli jeszcze nigdy nie korzystaliście z możliwości tego portalu, to na pewno o nim słyszeliście.

Firma działa od 2001 roku i bardzo dynamicznie się rozwija, rozszerzając swoją ofertę na kolejne kraje. Przedsiębiorstwo chwali się, że od początku swojego istnienia obsłużyło już ponad 1,5 miliona osób, a więc robi to wrażenie.

Strona Travelplanet. Źródło: http://travelplanet.pl

W Polsce firma działa oczywiście legalnie. Realizowane usługi turystyczne są wpisane do rejestru Marszałka Województwa Dolnośląskiego pod numerem 769, a więc bardzo łatwo je zweryfikować. Na naszym rynku Travelplanet współpracuje obecnie z 50-cioma największymi biurami podróży, mając w swojej bazie dziesiątki tysięcy stale aktualizowanych ofert. To nie tylko wyjazdy zagraniczne, ale także oferty lokalne, a więc dopasowanie ich do własnych potrzeb nie stanowi większego problemu.

Warto pamiętać o tym, że firma ta nie jest wyłącznie wirtualna. Choć wszystko można załatwić online, jak i z pomocą telefonicznego konsultanta, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby wybrać się do siedziby osobiście. Na terenie całego kraju działa obecnie bowiem 110 biur Travelplanet, w których zatrudnieni są, jak gwarantuje firma, najlepsi specjaliści z rynku turystycznego.

Dużą zaletą korzystania z tej oferty ma być bezpieczeństwo. Firma gwarantuje przede wszystkim bezpieczne dokonywanie transakcji finansowych online, związanych oczywiście z rezerwacjami. Dostajemy do tego gwarancję zgodności oferty ze stanem rzeczywistym.

Wybrane kierunki podróży z przykładowymi cenami

Możliwe kierunki organizacji wyjazdów wakacyjnych z pomocą tego portalu są ogromne. To nie tylko kraje europejskie, ale także możliwość odbycia urlopu na terenie Afryki, w Australii i na różnych egzotycznych wyspach. Do tego dochodzą oferty z naszego krajowego rynku, których również nie brakuje. Nie jesteśmy w stanie zaprezentować ich wszystkich, ale na pewno możemy przytoczyć kilka przykładów ofert, które aktualnie można znaleźć na portalu:

  • 7 dni w Egipcie dla jednej osoby w miejscowości Taba z noclegiem w hotelu 6-gwiazdkowym za 1652 zł;
  • 6 dni w tureckim Alanya w 5-gwiazdkowym hotelu za 1934 zł za osobę;
  • 6 noclegów na Teneryfie w eleganckim hotelu dla dwóch osób w cenie 3414 zł;
  • wypoczynek w 3-gwiazdkowym hotelu na terenie Grecji, 7 dni dla jednej osoby za 1690 zł.

Oferta wczasów w Polsce jest także bardzo szeroka. Pośród aktualnie dostępnych opcji znaleźć można między innymi:

  • nocleg w 4-gwiazdkowym hotelu w Kołobrzegu dla 2 osób za 250 zł;
  • 2 dni w Zakopanem w pensjonacie za 210 zł dla jednej osoby;
  • nocleg w nowoczesnym SPA na terenie Międzyzdrojów za 219 zł od osoby.

Reklamacje

Bardzo ważne jest to, że mamy tutaj również rozbudowaną procedurę reklamacyjną. Firma stara się zbudować wizerunek odpowiedzialnego pośrednika. Jeśli wycieczka nie dojdzie do skutku, standard będzie niższy od tego z oferty albo na przykład biuro padnie, można reklamować usługi bezpośrednio właśnie do pośrednika. Reklamacje można zgłaszać osobiście w biurze, poprzez formularz na stronie lub telefonicznie.

Opinie?

Firma istnieje na rynku już od 18 lat, a wiec naszym zdaniem samo to jest swoistą gwarancją bezpieczeństwa korzystania z jej usług.

Niewątpliwie jednak tak długa obecność skutkuje niezliczoną wręcz liczbą opinii i komentarzy, które zamieszczane są w sieci. Trudno doszukiwać się tutaj opinii wyjątkowo krytycznych. Te pozytywne zdecydowanie przeważają i, co ważne, nawet jeśli ktoś miał problem z wykupioną wycieczką to okazuje się, że procedura reklamacyjna przebiegała zawsze bardzo sprawnie.

Czy warto zamawiać tu wczasy?

Nie wiemy, czy zawsze warto skorzystać właśnie z tych usług, ale naszym zdaniem na pewno warto, chociaż zajrzeć na tę stronę. Jest duża szansa na to, że wypatrzona w konkretnym biurze wycieczka będzie tutaj po prostu tańsza. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze można wydać na przyjemności już w trakcie urlopu.

Warto również po to, aby zaoszczędzić swój czas. Nie trzeba nawet przeglądać ofert. Można skontaktować się z konsultantem i poprosić o dopasowanie opcji wakacyjnej do indywidualnych preferencji.

Click to rate this post!
[Total: 62 Average: 2.6]

Travelplanet - opinie z forum:

  1. no z travelplanet korzystam od paru ładnych lat. Każdego roku szukam tam opcji na wakacje szczególnie, że ceny nie różnią się od tych oferowanych bezpośrednio przez organizatorów. Naprawdę wiele opcji na wakacje też zachęca. Ja jestem ogólnie rzecz biorąc zadowolony

    Odpowiedz
  2. Jest to chyba największa obecnie firma tego typu w Polsce. Ja z jej usług korzystam od blisko dwóch lat kiedy to na wakacjach 1,5 roku temu zamówiłem za ich pośrednictwem wczasy w Hiszpanii. Nie mogę mieć większych zarzutów co do firmy obsługa klienta na przyzwoitym poziomie.

    Odpowiedz
  3. kupuje u nich wycieczki od 2 lat i nie było jak dotad zadnych problemów. ceny bardzo ok:)

    Odpowiedz
  4. Kupilem u nich juz trzy wycieczki. Za akzdym razem było wmaire ok. w tym roku wybieram sie dalej bo do Keni i zobaczymy jak bedzie. Dam znac

    Odpowiedz
  5. wyjeżdzalem z mi juz trzy razy. Za kazdym razem było wszysko dobrze zorganizowane. wlasnie wrocilismy z maroko no i było bardzo fajnie. Hotel tez w porządku. Tylko lot sie spóżnił sporo ale biuro nie miało na to wpływu

    Odpowiedz
  6. 25 lipca miałyśmy wylecieć z tego biura do Turcji, ale tylko miałyśmy. Po 3 zmianach godzin wylotu, ostatnia zakończyła się 8 godzinnym pobytem na lotnisku okazało się, że wylecimy na drugi dzień. czyli 26 lipca. Jeden dzień w plecy!!Pobyt w Turcji wspominamy b. dobrze,super morze, fajny hotel, świetne jedzenie.Przedostatniego dnia poinformowano nas, że wylot przesunął się o jedną godzinę(z 17 na 16), i to nie byłaby żadna draka, ale…..kiedy smacznie spałyśmy, o godz.0.20 obudził nas dzwonek telefonu.Pani z Travelplanet oznajmiła, ze niestety z powodu plajty przewoźnika nasz lot przesunął się z godz. 16 na wcześniejszą,czyli na 12, a zatem musimy opuścić hotel o godz.8.45 i co??? i znowu pół dnia nam zabrano, nie mówiąc o nocy,gdzie po tym nocnym telefonie dostałam takiego rozstroju żołądka, że już do wyprowadzki z hotelu nie zasnęłam. Można tłumaczyć, że to nie wina biura itd, ale przepraszam czy to ja mam cierpieć za to, że Travelplanet podpisuje umowy z takimi dziadowskimi przewoźnikami???

    Odpowiedz
  7. Ja korzystałam z ich usług raz no i wyjazd sie udał. Wszystko było dobrze zorganizowane ale musielismy sie dopominać o dokumenty rezerwacyjne.

    Odpowiedz
  8. ja nie miałam problemów,wręcz przeciwnie. ani z obsługą,ani z pytaniami dotyczącymi wyjazdu, ani z ceną bo była korzystna.także jestem zadowolona.

    Odpowiedz
  9. wyjeżdzamy z nimi od trzech lat. w tym roku tez. Własnie wrócilismy z Egiptu. jak zwykle nas nie zawiedli.

    Odpowiedz
  10. miałam z nimi dobre doświadczenia. mają bardzo dużo ofert w każdej kategorii, więc postanowiłam się wybrać z nimi tym razem na wyjazd zimowy z dzieciakami.

    Odpowiedz
  11. Chciałbym mojej dziewczynie zrobic niespodzianke i zabrac Ja gdzies na wiosne. Gdzie najlepiej? no i czy z tym biurem? Nigdy nie korzystalem z usług biura. Zawsze sam wszystko organizowałem

    Odpowiedz
  12. ludzie przestańcie pisać te głupoty, to nie z nimi wyjeżdżacie, Travelplanet sprzedaje wczasy różnych biur podróży i jest tylko pośrednikiem, jak można nie wiedzieć z jakim biurem jedzie się za granicę.

    Odpowiedz
    • Zgadza się, są tylko pośrednikiem utrzymującym się z marży. Uczciwe informacje, tylko po odesłaniu do właściwego organizatora.

      Odpowiedz
  13. Wakacje, pl kompletna porażka, rezerwuje się u nich wczasy, wpłaca pieniądze a oni 2 dni przed wylotem dzwonią, że wczasy są nieaktualne i zganiają wszystko na problemy systemowe albo, że biuro podróży się wycofało, dzwonisz do biura podróży a oni mówią że pierwsze słyszą i informują że to wakacje, pl anulowało wczasy bez podania im powodu. Następna kwestia to odzyskanie pieniędzy w umowie jest jasno napisane że klient w takim przypadku może domagać się natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Dzwoni się do nich kilka razy dziennie i co odbierze inna konsultantka to mówi inna wersje – a to, że przelewy dochodzą dopiero na drugi dzień, a to że juz wysłali pieniądze, na drugi dzień że nie mogą wysłać bo nie maja mojego nr konta, kłamstwo za kłamstwem. Zamiast zwrócić pieniądze natychmiast trzeba się prosić o własne pieniądze i to trwa i trwa dniami jeśli się ma szczęście, lecz im trzeba bylo wpłacic odrazu. Jedna rada, nie dajcie się nabić w butelkę, szukajcie wczasów na tego typu portalach lecz już gdy chcecie je zamówić zerknijcie jakie biuro podróży je organizuje i kontaktujcie się bezpośrednio z biurem, bez żadnych pośredników.

    Odpowiedz
    • Ta sama sytuacja, oferta okazała się nie dostępna i teraz czekam na zwrot kosztów 10 dni i codziennie podają inne terminy. Nie polecam!!!

      Odpowiedz
  14. Byłam zainteresowana zakupem wycieczki, piękny hotel w przystępnej cenie. Oferta przedstawiała zdjęcia zupełnie innego obiektu, wyższej kategorii, co przed przypadek zweryfikowałam na oficjalnych stronach hoteli. Po zwróceniu uwagi, zostałam w bardzo arogancki sposób poinformowana, że portal nie odpowiada za zdjęcia???. Naburmuszona pani ponaglała do podjęcia decyzji twierdząc, że przecież nic strasznego się nie stało.

    Odpowiedz
  15. Uwaga – jeśli w skutek zagrożenia atakami terrorystycznymi zrezygnujesz z wycieczki w Travelplanet to i tak poniesiesz koszty. Ta firma nie obciąży Cię kosztami jedynie wtedy gdy nasz rząd wprowadzi zakaz podruży do danego kraju. Tymczasem wiadomo że ostatnio w Libii przedstawiciele Państwa Islamskiego zabiło 21 osób a zakazu nie wprowadzono. Wiadomo że jeśli ktoś ma wykupione wczasy w kraju gdzie w ostatniej chwili przed wyjazdem dojdzie do aktów terroru to rezygnując z wyjazdu robimy to na swój koszt gdyż Travelplanet i tak nas obciąży. czy to uczciwe wobec klienta ?

    Odpowiedz
    • TRAVELPLANET nie obciaza tylko organizator,ktory jest odpowiedzialny za wylot.ja tez chcialem zrexygnowac w Alfie ale chcieli koszty,tak dzialaja organizatorzy.Pani z Travelplanet bardzo mi pomogła,więc ja jestem zadowolony.

      Odpowiedz
    • Dziwne że można uważać iż biuro ponosi odpowiedzialność za rezygnację klienta.

      Odpowiedz
  16. Kupiliśmy w tym roku wczasy last minute przez travel planet i ogólnie jesteśmy zadowoleni. Prawie wszystko przebiegło zgodnie z planem, oferta przedstawiona w internecie odpowiadała rzeczywistości. Otrzymaliśmy wszystkie dokumenty zaraz po wpłacie zaliczki. Jedyny minus to brak podania nr lotu przy potwierdzeniu godzin wylotu. Na lotnisku okazało się, że o tej samej godzinie są dwa loty w miejsce naszej destynacji, stanowiska check in były różne i nie wiedzieliśmy do którego mamy się stawić. Nie była to jednak duża niedogodność, problem udało się szybko rozwiązać telefonicznie. Polecam :)

    Odpowiedz
  17. A ja jestem bardzo zadowolony!Zawsze kupuje w Travelplanet,to jest posreddnik.P.Marzena zawsze trafia w mój gust i wie jak dobrać ofertę zapewne dlatego,źe pracuje tam wiele lat i ma ogromną wiedzę i doświadczenie.wiem,ze to pośrednik ale dbają o wszystko.Trzeba odróźnic kim jest pośrednik i za co odpowiada od biura co organizuje.

    Odpowiedz
  18. od kilku przeszło 3, kupujemy wycieczki w Travelplanet , zarówno Egipt czy Turcję jak i egzotykę min Tajlandię czy Meksyk, zawsze obsługuje nas ta sama osoba – Pani Joanna, ma dużą wiedzę już po tych kilku razach zna nasze oczekiwania i gusta, zawsze coś doradzi czy odradzi, przekazuje spostrzeżenia innych klientów , oferta jest szybko na mailu , nie mam czasu chodzić po Itace, Rainbow czy innych – tu jest wszystko w jednym miejscu

    Odpowiedz
  19. Wyjeżdżałam z Travelplanet 8.07.2016 r do Chorwacji na tydzień . Wyjazd miał być z Poznania, a ja tuż przed wyjazdem zadzwoniłam z pytaniem : Czy można coś zrobić żebym wsiadła we Wrocławiu? Udało mi się załatwić. Wszystko było w Chorwacji w porządku. Wyjazd się opóźnił z powodu zamkniętego tunelu i korka na 50 km. Przez co niektórym puściły nerwy. Ogólnie wyjazd ok.

    Odpowiedz
  20. Polecam Travelplanet. Bardzo dobra organizacja i warunki zakwaterowania. Pani sprzedająca bardzo miła i kompetentna:)

    Odpowiedz
  21. czesć wszystkim! Mieliście może już styczność z Travelplanet i znacie możliwości tego biura? Interesują mnie jakieś ciekawe oferty last minute 2018 na sympatyczne wakacje w dobrej cenie ;) Piszcie proszę jeśli możecie jak wygląda współpraca z nimi. Będę bardzo wdzięczny za jakieś informacje.

    Odpowiedz
  22. Witam.Proszę o info kogoś kto już leciał z Travelplanet.Ma. wpłacić resztę pieniędzy w przyszłym tyg.a jak narazie to tylko umowę mam na maila wyslaną.Pani z travelplanet na moje pytanie o bilety na samolot i voucher odpowiedziała że tylko z umową mam się pojawić na lotnisku.Prosze kogoś o info czy tak ma być.

    Odpowiedz
    • Teraz 90% biur lata tylko
      Na podstawie umowy. Karty pokładowe dostaje się dopiero przy odprawie na lotnisku.

      Odpowiedz
  23. Nie polecam, trzeba uważać kupując na travel planet przez stronę internetową , nie jasno opisane oferty co sie pozniej okazuje , z rezerwacji wstępnej nie można się wycofać!!!

    Odpowiedz
    • Dokładnie tak, kupiliśmy wycieczkę do Grecji, pierwszy termin przełożona ze względu na pandemie, drugi termin musimy dostosować się do terminu szczepień/ nie dotrzymamy 14 dniowego terminu przed wyjazdem/ ale nikt nas o tym nie informuje, sami dzwonimy kilka razy.Udajemy się do biura w Krakowie przy al.Pokoju, składamy wniosek o przekierowanie wpłaconych pieniędzy na wycieczkę Wiedeń-Budapeszt-Praga.Po 3 dniach odpowiedź nie ma takiej możliwości, kasa przepada.Ironicznie zapraszają do wykupowania innej imprezy .To jest żerowanie na covid i ludziach wierzących w uczciwość biura Nadmieniam, że jesteśmy emerytami i zaliczka to niemal cała emerytura jednego z nas.

      Odpowiedz
  24. Polecam Travelplanet. Właśnie wrócililiśmy z kolejnej wycieczki wykupionej za ich pośrednictwem. Pełen profesjonalizm. Korzystamy z usług oddziału w Gdyni, a mieszkamy na południu Polski (zupełny przypadek, tak trafiłam przez stronę internetową). Pani Marta, która nas obsługuje jest osobą bardzo kompetentną i potrafi rozwiać wszystkie moje wątpliwości, a zawsze mam ich wiele. Żadnego pytania nie pozostawia bez odpowiedzi i wykazuje przy tym ogromną cierpliwość. Już przeglądałam oferty na wakacje 2020, które udostępniają na swojej stronie i napewno skorzystam.

    Odpowiedz
  25. Travelplanet to niestety pośrednik , jak zapewne wszyscy wiedzą .
    Co ma troche plusów np. w jednym miejscu oferta kilku biur podróży , ale też i trochę minusów np. do czasu wpłaty oraz zaksięgowania srodków na rachunku w Travelplanet a następnie ręcznie wykonanego przez pracowników Travelplanet zarezerowania miejsc w prawdziwym biurze podrózy ma pewności czy kupiliśmy oraz w jakiej cenie kupiliśmy daną wycieczkę . Prawdziwe biuro podróży ma mozliwość zarezerwowania konkretnej ofert na co najmnej 1 h w celu dokonania wpłaty środków , w Travelplanet brak takiej możliwości.
    Dodatkowy element , brak możliwości wykupienia wycieczki poprzez proces całkowicie zautomatyzowany o dowolnej porze przez 24 h.
    W travelplanet konieczne potwierdzenia i komunikacja z żywym człowiekiem , w prawdziwym biurze podróży jeśli nie ma niuansów np. powrót na inne lotnisko lub inne możliwośc pzreprowadzenia pełnego procesu samodzielnie bez udziału człowieka.
    W Travelplanet nierespektowanie cen z ofert wyświetlanych na stronie travelplanet.pl , cena za wycieczkę podawana pzrez konsultantów bardzo często sa inne na ogół wyższa , szcególnie z ofert tzw. last minute.
    Kolejny niestety minus – ceny za wycieczkę do tego samego obiektu w tym samym standarzie i opcjach z taką samą ilością uczestników oraz terminem wylotu i pobytu w prawdziwym biurze podróży bardzo często są korzystniejsze niż u pośrednika czyli w Travelplanet.

    To co może dla niektórych nieistone , dla innych może być cenną wskazaówką – tzw. odswierzanie wolnych miejsc ,c zyli powroty nieopłaconych rezerwacji w prawdziwym biurze podróży odbywają się z poślizgiem 5 do 10 minut od czasu upłynięcia terminu rezerwacji , to samo w Travelplanet ( sprawdzone przed dosłownie 2 tygodniami ) odbywa się z poślizgiem od 1 do 2 a nawet i więcej godzin .

    Także informacje przekazywane przez konsultantów z travelplanet często są poprostu nie aktualne czyli nieprawdziwe poniewaz maja duże opuźnienia.
    Sam korzystałem i korzystam czasami z pośrednictwa a Travelplanet ale im bardziej wgłębiam się w niuanse i oferte tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu i spojrzeć i porównać w jednym miejscu kilka ofert może i warto ale dokonać rzeczywistej transakcji raczej warto bezpośrednio z prawdziwym turoperatorem a nie z pośrenikiem jakim jest Travelplanet.

    Niestety zbyt dużo minusów szczególnie to wychodzi przy ofertach last minut , gdy np. w Travelplanet słysze iż brak miejsc dla jednej osoby w samolocie , a dla tej samej wycieczki w tym samym czasie w biurze podrózy miejsca są .

    Jeśli ktoś dotrwał do końca do tego przydługiego wywodu to mam nadzieją że te kilka uwag będzie przydatnych w przysłości przed decyzją o zakupie wakacji.

    Pozdrawiam serdecznie

    Odpowiedz
  26. Witam,
    chciałam porozmawiać w biurze Travelplanet w Gdańsku przy ul.Niepołomnickiej,pojechałam i nikogo nie zastałam,były wywieszone kartki,że biuro czynne do 16-tej albo w danym dniu jest nieczynne.Byłam trzy razy.A biuro czynne do godz.20-tej.Coś nie tak.Może następnym razem będę miała to szczęście,że biuro będzie otwarte.
    Pozdrawiam,

    Odpowiedz
  27. Jeśli nie chcecie mieć zszarganych nerwów przed wyjazdem zdecydowanie odradzam te biuro podróży. Pani z biura sprzedała nam wycieczkę, umowa była podpisana, a za 1.5h zadzwoniła do nas, że anulują nam wczasy, bo zwiększyła się opłata. Nie czekając na naszą decyzję czy chcemy dopłacić czy nie anulowano nam wczasy, a na zwrot pieniędzy musieliśmy czekać kolejne dwa tygodnie. W tym roku niestety nigdzie nie polecimy przez całą tą sytuację, bo pieniądze były odłożone na wakacje, a ich nie było, bo były zamrożone przez nich. Bardzo przykre

    Odpowiedz
  28. Nie skorzystam już z tego biura podróży. Pani w biurze M1 – Kraków nie powiem bardzo miła, ale czy uczciwa…… Zapłaciłam za wakacje i do tej pory nie wiem czy płaciłam za pokój z balkonem czy bez balkonu. Pani B. niestety nie poinformowała nas o takich pokojach. poszłam do biura, ponieważ jesteśmy z mężem osobami starszymi i mamy problem tak z językiem angielskim jak i zamawianiem wakacji przez internet. Uważam, że jest kwestia jakiegoś zaufania do osoby sprzedającej. Jakie było nasze zdziwienie gdy okazało się, że mamy pokój bez balkonu. Oczywiście – na umowie pisało, ale w j. angielskim.
    Rezydentka na miejscu z CORAL TRAVEL P. Ola tez bardzo nie miła, oczywiście stwierdziła, że to nasza wina , bo trzeba czytać umowę. Szkoda tylko, ze większość w j. angielskim. Była prze pyskata i nie sympatyczna. Wykpiła się, że skoro załatwialiśmy w Travelplanet to ich sprawa a ona nie ma nic do tego. Tylko, że Travelplanet to tylko pośrednik i wakacje mieliśmy z CORAL TRAVEL.
    Nie polecam tych Firm Travelplanet i Coral Planet

    Odpowiedz
  29. Tl;DR Szczerze odradzam.

    – Jeśli skusiła was niższa cena na portalu TravelPlanet to był/będzie to duży błąd.
    Cena i tak się wyrówna, poczekajcie tylko aż zacznie zbliżać się termin wylotu, a kilkukrotnie ją wam podniosą, ale tak, żeby było już za późno na rezygnację.

    – Kusi was podany czas wylotu i powrotu? Nie zmarnujecie dwóch dni z 8-dniowej wycieczki? Kolejny błąd.
    Czas wylotu (mimo poprzedzających zapewnień i gwarancji słownych) z pewnością zostanie zmieniony i w hotelu wylądujecie około północy, a na powrót będziecie ustawiać budzik na 4 rano i w panice kłaść się spać o 19:00 dnia poprzedniego, żeby w ogóle wrócić do domu.

    – Konsultant oddzwonił w ciągu kilku minut na złożoną przez was rezerwację online? Dobry kontakt z pośrednikiem, to jest to? Nic bardziej mylnego.
    Po zaksięgowaniu na koncie waszych pieniędzy kontakt się urwie. Dodzwonienie się do nich to zadanie dla naprawdę silnych psychicznie i cierpliwych ludzi (ja znam już na pamięć wszystkie wariancje ich muzyki, a glos „wszyscy konsultanci są zajęci” budzi mnie w nocy zlanego zimnym potem). W razie jakichkolwiek problemów czy zmian po ich stronie nie dostaniecie nawet pustego „przepraszamy”. Od nich nic nie zależy, oni nic nie mogą zrobić, a szczególnie zwrócić Waszych środków.

    Jedźcie na wakacje sami, jeśli to tylko możliwe. Nawet jeśli cena wyda wam się o wiele wyższa, to i tak się wyrówna (po kilku mailach i telefonach na dwa dni przed planowanym wylotem). W żadnej walucie nie da się wycenić nerwów straconych na dowolny wyjazd przez tego pośrednika. Ja naiwnie myślałem (za pierwszym i drugim razem), że to faktycznie zbieg okoliczności i nie ich wina. Do trzech razy sztuka, więcej oszukać się nie dam. Polecam też sprawdzić opinie tej firmy na opineo ;)

    Odpowiedz
  30. Skorzystaliśmy z usług Trawel planet
    Obsługa tej firmy to porażka
    Zaczęło się od tego że nic nie można było załatwić w filiach warszawskich.
    Przez trzy tygodnie sprawę załatwiało chyba z osiem osób każda z nich wtajemniczała się w problem.
    W dniu wyjazdu nie był zrealizowany bon turystyczny bo odsyłali nas że przekazali sprawę do organizatora
    Oczywiście żadnego kontaktu do organizatora nam nie mogli dać.
    Podczas pobytu w Hotelu otrzymaliśmy telefon z informacją że córka, która ukończyła 18 lat nie może skorzystać z bonu co jest wielką bzdurą bo bon nabyła kiedy nie miała skończone 18 lat i to organizator nie posiada podstawowej wiedzy.
    Ludzie kto tam pracuje.

    Odpowiedz
  31. Korzystałam z Travelplanet kilka razy i byłam zadowolona do wczoraj. Kupiłam wakacje na Dominikanie. Lot z przesiadką w Paryżu. 6 godzin oczekiwania na kolejny samolot i przy wchodzeniu do samolotu okazuje się, że brakuje nam kwestionariusza wymaganego na Dominikanie. Internet nam działa bardzo powoli, obsługa lotniska może nawet i chce pomoc, ale po francusku. Samolot odlatuje bez nas. Dzwonię do Travelplanet i otrzymuję informację: linia lotnicza anulowała nam bilet powrotny, chcąc lecieć na Dominikanę mamy kupić bilety z Paryża na Dominikanę oraz powrotne. I zadzwonić do organizatora (Exim) żeby ich poinformować czy lecimy, czy nie. Kompletny brak zainteresowania klientem, zero pomocy, a jak się okazało- wprowadzanie klienta w błąd. W przypadku kupna biletów lotniczych- koszty podwajają cenę wycieczki. No ale to przecież nie pani z Travelplanet płaci. Poszliśmy do stanowiska Air France. Uprzejmy pan, po angielsku, przebukowuje nam bilet na dzień następny, zapewnia że walizka będzie na nas czekała i mówi że linia absolutnie nam nie anulowała biletów powrotnych. Ta informacja to jakaś kpina- tak był tym wzburzony! Dostajemy karty pokładowe i nie płacimy za to nic. Lecimy wiec dziś, nie wiedząc jednak, czy będziemy mieć transfer z lotniska do hotelu. Pani z Travelplanet umywa ręce, odsyła do organizatora. Organizator prosi o wysłanie mailem numeru lotu- w odpowiedzi otrzymuję informację, że postarają się odpowiedzieć w ciągu 48 godzin w dniach roboczych. Jest niedziela
    Kompletna olewka klienta. Spokojnie można było kupić wycieczkę u organizatora bezpośrednio , bo w razie problemów i tak odsyłają do organizatora. No ode mnie już nigdy nie dostaną grosika

    Odpowiedz
  32. Tragedia, wszystko jest dobrze do momentu zakupu później brak komunikacji i kompetentnych osób. Zdecydowanie odradzam. Nigdy więcej.

    Odpowiedz
  33. Potwierdzano mi wylot z Warszawy od 2 tygodni, po czym na 12h przed wylotem bez słowa wyjaśnienia wysłano mi bilety z Katowic. Ani jednego słowa przepraszam, zero wyjaśnienia że zaszła pomyłka. Ot tak po prostu. Z tak zwanym opiekunem zero kontaktu. Brak odpowiadania na maile. Kpina i żenada. Nie biorą odpowiedzialności za nic. Jak już wezmą pieniądze to nawet o wysłanie jakichkolwiek dokumentów trzeba się prosić kilka dni. Nawet robią łaskę że wyślą potwierdzenie wpłaty. Jakiekolwiek pytanie spotyka się z jawnym fochem obsługi. Mają filozofię, że klient ma zapłacić, a później już nic ich nie interesuje.

    Odpowiedz
  34. Masakryczna obsługa w trakcie transakcji płatniczej cena wzrosła poinformowano nas po zapłaceniu ze trzeba dopłacic mimo gwarancji niezmienności ceny. Wydaliśmy (maturzyści) wszystkie oszczednosci na wyjazd na koncie zostala 1zł za tydzien chcemy gdzieś pojechac a czas oczekiwania na zwrot pieniędzy to 14 dni i nic nie poradzą.. porażka kompletna, nie polecam trzymajcie się z daleka…

    Odpowiedz
  35. Dramat omijać szerokim łukiem zero pomocy umywają ręce od wszystkich problemów.

    Odpowiedz
  36. Na dwa dni przed wylotem dowiaduję się o odwołaniu imprezy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
  37. Masakra nie pośrednik! Żadnej pomocy, jak kasa wpłynie to się wypinają i zostawiają człowieka z niczym. Nigdy wiecej współpracy z nimi i każdemu będę odradzać.!! Oszuści

    Odpowiedz
  38. Stanowczo odradzam to biuro podróży. Zostawiają klienta na lodzie, bez lotu powrotnego na innym kontynencie. Ich rozwiązanie na to, żeby wrócić do domu? Kupić sobie samemu bilety za 10 tysięcy, podczas gdy wycieczka została opłacona za kolejne ponad 10tyś. Ale jest lepiej:
    Po pierwsze, żadnego rezydenta na miejscu nie było. Nikt o nim nie słyszał w całym hotelu. Po drugie, transferu również nie było i musieliśmy zamówić i opłacić taksówkę. A po trzecie i najgorsze – bilety i podróż samolotem. Musieliśmy kupić bilety W OBIE strony, aby skorzystać z wycieczki jakkolwiek – inaczej cała wycieczka (podróż poślubna) poszłaby w błoto.
    Ciągły stres i strach czy powrót do domu będzie zapewniony. A potem szukanie rozwiązania tej sytuacji, gdy zostaliśmy SAMI na lotnisku w Cancun bez możliwości powrotu! Cudem udało nam się zebrać tyle pieniędzy, żeby wrócić do domu. A gdyby się nie udało? To co? Zostalibyśmy tam na zawsze?
    Zamiast miesiąca miodowego miałam wyjazd rodem z piekła.

    Odpowiedz
  39. Omijajcie szerokim łukiem. Często firma zachęca klientów bardzo niskimi cenami, niższymi niż na stronach biur, najpierw wszystko potwierdzają, przesyłają umowę, a po jakimś czasie każą dopłacić sporą ilość pieniędzy. Na forach pięknie odpowiadają pod komentarzami, że zależy im na wyjaśnieniu sprawy i, że będą się w tym celu kontaktować a w rzeczywistości olewają klienta i się nie odzywają. Strona przydatna jedynie jako wyszukiwarka wycieczek. Po znalezieniu wycieczki radzę kupić bezpośredniu w biurze.

    Odpowiedz
  40. Coś ostatnio sporo negatywów. Szkoda, że nie ma dat przy komentarzach.

    Odpowiedz
  41. Czy otrzymaliście zwrot pieniędzy po anulowanej przez nich rezerwacji?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz