Tripsta – internetowe biuro wycieczkowe. Czy warto?

Tripsta – internetowe biuro wycieczkowe. Czy warto?

[kkstarratings]Tripsta jest internetowym biurem podróży, które ma w swojej ofercie rezerwację biletów lotniczych na obszarze całego świata. W skład tejże oferty wchodzą zarówno przewoźnicy regularni, jak i tanie linie lotnicze. Właścicielem serwisu jest firma Travelplanet24.

Firma swoją działalność prowadzi od siedmiu lat w krajach Unii Europejskiej. Na polskim rynku marka jest obecna od połowy 2010 roku i trzeba przyznać, że poczynia sobie coraz lepiej stale zwieszając liczbę klientów, którzy skorzystali z jej usług.

Strona tripsty. Źródło: http://tripsta.pl

Dzięki typowo internetowemu charakterowi działalności firma oferuje swoje usługi w bardzo konkurencyjnych cenach. Oprócz biletów lotniczych za pośrednictwem portalu można także zarezerwować nocleg w hotelu lub wynająć samochód.

Serwis posiada oferty 600 linii lotniczych. Bilet online można zabukować do 5 godzin przed odlotem. Rezerwacja telefoniczna umożliwia zabukowanie biletu 2 godziny przed odlotem. Klient ma do wyboru dwie płatności tj. karta kredytowa lub przelew bankowy.

Za jednym razem można zarezerwować bilety dla dziewięciu osób. Po dokonaniu płatności klient otrzymuje na podany wcześniej adres e-mail bilet w wersji elektronicznej. Więcej na temat marki znaleźć można na jej oficjalnej stronie www.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Tripsta - opinie konsumentów:

  1. Korzystam z tej firmy od dłuższego czasu i jak dotąd jestem zadowolona. Miła obsługa zasługuje na pochwały. Ogólnie jest bardzo OK.

    Odpowiedz
  2. rezerwuje tam bilety samolotowe od razu w połączeniu z hotelem z uwagi na to, że często podrózuje w wyjazdach służbowych na terenie kraju środkowej oraz zachodniej Europy. Portal ogólnie rzecz biorąc można polecić.

    Odpowiedz
  3. ja tez korzsytam z ich usług. jak dotychczas kłopotów brak:))

    Odpowiedz
  4. Bukuje tu bilety doscyc czesto. Głównie kurs polska-włochy. Duzy plus za oferty tanich linii lotniczych. dziki temu mozna nie przepłacic .

    Odpowiedz
  5. biuro w porzadku. Korzystam z ich usług regularnie. Raz tylko mnie zdenerowowali bo twierdzili ze przelew nie doszedł. Pożniej wszystko sie wyjasniło ale bez przesady…

    Odpowiedz
  6. rezerwuje u nich bilety głównie na tanie linie. Jako, ze pracuje w Londynie a w Polsce mam zone to czesto korzystam z ich usług i nie narzekam. Profejsonalna obsługa

    Odpowiedz
  7. a istnieje mozliwosc zrezygnowania z rezerwacji noclegu? do kiedy mozna to zrobic? Jest jakis okreslony termin?

    Odpowiedz
  8. Zakupiłem bilet. 2 tygodnie czekam na fakturę, której muszę się dopominać.

    Odpowiedz
    • a powiedzcie mi czy warto skorzystac w 2104???

      Odpowiedz
  9. Ja kupiłem bilety kilka dni temu. Chcąc skontaktować się na wskazany numer telefonu celem dokonania pewnych zmian, niestety jestem zawiedziony. Wiszę po prawie 15 minut na telefonie i nikt nie odbiera. Kontakt z „biurem” to jakiś żart. Wyglada to na firmę mało poważna jeżeli chodzi o obsługę pozakupowa.
    Ostatni raz korzystam z ich „ usług”( przez malutkie u)

    Odpowiedz
  10. Mam do Was ludzie jedno pytanie. Planuję zakupić bilety lotnicze za pośrednictwem tego Tripsta, ale nie do końca wiem jak przygotować się do odprawy…podobno trzeba być na lotnisku 2 godziny przed odlotem co trochę jest mi nie w smak :/ Czy u nich odprawa może być wykonana również przez internet? Jeśli tak to w jaki sposób mogę to zrobić?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz