Wakacje.pl – portal wycieczkowy. Czy warto skorzystać?

wakacjepl

Wakacje.pl jest pierwszym portalem turystycznym w Polsce, który umożliwił zakup wycieczek on-line. Przez 14 lat działalności platformy na wakacje za jej pośrednictwem wyjechało blisko 0,5 mln turystów, daje to jej pozycję jednego z liderów wśród portali i biur turystycznych w naszym kraju. W chwili obecnej serwis prezentuje oferty ponad 120 biur podróży. Podczas okresu letniego na łamach portalu znaleźć można ponad pół miliona ofert wakacyjnych, które aktualizowane są na bieżąco. Dodatkowo marka Wakacje.pl jest właścicielem największej sieci biur franczyzowych w Polsce. Stacjonarne punkty zlokalizowane są na terenie całej Polski.

Oferta pośrednika największych touroperatorów łączy w sobie propozycje dla bardziej zamożnych osób, które cenią sobie luksus i prestiż na najwyższym poziomie oraz te dla mniej wymagających oraz bardziej dbających o portfel klientów.

Obsługa portalu liczy sobie ponad 100 osób posiadających kompetencje wymagane do pracy na stanowiskach w branży turystycznej. Więcej informacji na temat portalu znaleźć można na bezpośrednio na stronie www.

Wakacje.pl - opinie użytkowników:

  1. znalazłam tam niezła opcję na wakacje w tamtym roku i spędziłam naprawdę miło i udanie czas razem z moją rodziną. Nie można się do niczego przyczepić, szczególnie, ze ceny nie odbiegają od tego co proponuje sam organizator

    Odpowiedz
  2. szukamtam opcji na wakacje praktycznie co roku bo prezentuje on (ten portal) oferty wielu biur podróży w jednym miejscu. Ceny samych wycieczek również nie odbiegają od tego co oferuje organizator (przypuszczam, ze jest to spowodowane dużymi zniżkami jakie wakcje.pl otrzymują od biur podróży i organizatorów). Sam portal można ocenić pozytywnie.

    Odpowiedz
  3. w tamtym roku kupiłem tam wycieczkę do egiptu i nie było wiekszych kłopotów z organizacja, a wczasy były udane;):)

    Odpowiedz
  4. Wlasnie wrociłem z Hiszpanii. Jestem zadowolony. Wybralismy z ofert dla rodziny. dzieci mialy zajecie a ja moglem zajać sie żoną…

    Odpowiedz
  5. Bylismy juz na dwóch wycieczkach od nich. Było bardzo ok. Fajne jest to ze mozna znaleźć oferty na rózną zasobność portfela nawet dla studentów czyli nas. Nie wykosztowalismy sie bardzo a spedzilismy miłe waakcje.

    Odpowiedz
  6. Co do tych kompetencji pracownikow do pracowania w branzy turystycznej do nie do konca sie zgodze.Moim zdaniem nie wszyscy sie nadają;p

    Odpowiedz
  7. Bylismy na trzech wyjazdach wykupionych u nich. W kazdym przypadku wszystko przebiegło sprawnie. Ceny tez nie najgorsze;)

    Odpowiedz
  8. Kupiłem u nich ostatnio wycieczke. No i własnie wrocilismy. Musze przyznac ze wyjazd się udał. My z zoną jestesmy zadowoleni

    Odpowiedz
  9. Zachęcam do korzystania z usług w punkcie mieszczącym się w Carrefourze w Katowicach przy al. Rozdzieńskiego. Życzliwa obsługa, pracująca na starych zasadach dobrego wychowania. R

    Odpowiedz
  10. Oferty jak w każdym biurze i u organizatora – do tego zobowiązuje USTAWA o usługach turystycznych. Kompetencje pracowników w tym roku… zadzwoń i zadaj kilka prostych pytań i sama oceń. Możesz trafić dobrze, a możesz być obsługiwany po chamsku i mieć nadzieje ze gdzies dolecisz.

    Odpowiedz
  11. Rok temu korzystałam z last minute w atrakcyjnej cenie do Egiptu. Obsługa super … w tym roku wykupiłam kolejną wycieczkę również do Egiptu. Jeśli portal i tym razem sięsprawdzi to i moi znajomi zaczną z tego korzystać… narazie patrzą z niedowierzaniem 🙂

    Odpowiedz
  12. Więc było tak. Mieliśmy kupioną wycieczkę do Bułgarii z tego biura. Niestety musieliśmy zrezygnować z powodu zagrożonej ciąży , dla nich zagrożona ciąża nie jest przypadkiem losowym..
    Dzwoniliśmy , napisaliśmy oficjalne pismo przez rzecznika praw , niestety i to nie pomogło. Rzeczywistość jest taka , że straciliśmy zaliczkę 29% tj. niecałe 1500zł na dzień dzisiejszy.
    NIE POLECAM NIKOMU korzystania z usług tego biura , pani tam pracująca jest niekompetentna wprowadza ludzi w błąd ! Udaje że jest wszystko super , że da się wszystko załatwić a później wychodzi wszystko na jaw. Jeszcze raz , NIE POLECAM NIKOMU !

    Odpowiedz
    • Zapewne trzeba było się ubezpieczyć…i to pewnie nie ich wina. Bo co mogą jako pośrednik?

      Odpowiedz
  13. właśnie mam wyjeżdżać zmieniają mi hotel o gorszym standardzie i wpierają że jest taki sam porażka :(((((((((( trzy razy się zastanówcie zanim coś kupicie !!!!!

    Odpowiedz
  14. Radzę szerokim łukiem omijać ten portal! Jeżeli nie chcecie przeżyć horroru to lepiej korzystać bezpośrednio z ofert biura podróży, organizującego wczasy. Pracownicy kompletny brak kompetencji, nie ma przepływu informacji między portalem a biurem podróży. Dostałem informację bezpośrednio z biura podróży o przesunięciu terminu wyjazdu, w biurze przez trzy miesiące nie mogli ustalić nowego terminu. W przeddzień wyjazdu wieczorem z portalu otrzymałem SMS, że mój wylot odbędzie się trzy dni wcześniej…. To tylko niektóre przykłady chaosu panującego u tego pośrednika organizacji wczasów!

    Odpowiedz
  15. Te pozytywne wpisy dotyczą lat ubiegłych – ale to już przeszłość!!!

    Odpowiedz
  16. Patrząc na cenę jednej wycieczki miesiąc temu za rodzinę zapłaciłbym 10500 tysiąca, w chwili obecnej wielki last minute i wycieczka kosztuje 115000 ( przekreślona cena 13500 )

    Proste zawyżanie i robienie z klienta idioty!!!!

    SZCZERZE NIE POLECAM!!!

    Odpowiedz
  17. Portal wakacje pl to kpina z ludzi.Żeby coś załatwić trzeba stracić fortunę na telefony.
    Odradzam wszystkim !!!!!!!!!!!!
    Lepiej pójść do biura podróży bezpośrednio.
    NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
  18. To że przelejesz kasę i zaakceptujesz warunki wcale nie oznacza że polecisz na wakacje. Wakacje.pl to kompletna porażka, niekompetentne, kłótliwe baby, żenująca jakość wiedzy na temat hotelu, itd. Przez ich bałaganiarstwo żeby nie użyć gorsze określenia na „b” musiałem kupić wyjazd u operatora zanim zwrócILI mi pieniądze. ODRADZAM JAKIEKOLWIEK KUPOWIANIE CZEGOKOLWIEK NA WAKACJE.PL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
  19. Odradzam. Kiedyś ten portal może i coś sobą reprezentował. Jeździli moi rodzice, byliśmy i my. W ostatnim roku nie wiem co tam się wydarzyło – czy nie wyrabiają czy nie mają czasu wyszkolić pracowników czy biorą byle kogo – stracili wiele. Ja już tam nie wrócę. Trzeba szanować ludzi i Klientów!!!

    Odpowiedz
  20. Witam, przecież nie jest winą portalu, że ceny ulegają zmienię, to co mają w systemie to sprzedają a jeśli słyszysz, że formalności masz dokonać jak najszybciej to rzucasz wszystko i to robisz. Korzystaliśmy z wakacje.pl od wielu lat. Obsługiwała nas P. Karolina, później P. Maciej ale oni odeszli więc przejęła nas P. Asia. Wszyscy wymienieni bardzo dobrze doradzali, znali odpowiedzi na najgłupsze pytania i nie czuć było, że się śmieją z człowieka. Ale już żadna z tych osób tam nie pracuje. Osoby obecnie tam pracujące pozostawią wiele do życzenia, chyba nigdy nie mieli nic wspólnego z turystyka i sami nigdzie nie wyjeżdżali na zorganizowane wyjazdu. Teraz portal reprezentuje sobą dno! Radzę kierownictwu zastanowić się nad tym, bo ja napewno jak wiecej nic nie kupie.

    Odpowiedz
  21. Szczerze odradzam rezerwacje, zwłaszcza last minute. Możecie być pewni, że cena zostanie sporo podwindowana. Leciałem w tym roku na Dominikanę, kupiłem wycieczkę, dostałem umowę i przelałem pieniądze, po czym gość na dwa dni przed wyjazdem zadzwonił, że cena jest wyższa. Pomimo spakowanych walizek, Pan stwierdził, że jak nie dopłacę to zwrócą mi pieniądze. Ale gdybym to ja zrezygnował, straciłbym środki, które wpłaciłem. Jeżeli znajdziecie jakąś wycieczkę na Wakacje.pl, lepiej zwrócić się bezpośrednio do organizatora bo z pewnością nie będzie robił takich numerów. Pozdrawiam podróżujących.

    Odpowiedz
    • Czy wy ludzie znacie się na turystyce? Pewne kwestie reguluje ustawa. Wakacje.pl nie ustalają cen. Robi to organizator!

      Odpowiedz
  22. Chyba wakacje.pl bardzo obniżyli jakoś usług, niestety muszę dołączyć do grona niezadowolonych. W ubiegłym roku o mało nie dostałam zawału kiedy nie dostałam vouchera i dokumentów potrzebnych do wycieczki w terminie określonym w umowie (czyli prawie przed samym wyjazdem). Na infolinii nikt nie potrafił mi pomóc, podawali sprzeczne informacje, raz że wysłane, raz że jeszcze nie doszły od nich od organizatora, wyglądało tak jakby ktoś nie dopełnił formalności (nie wysłał zamówienia) albo biuro upadło. . Dopiero telefon do 7island i pan wyjaśnił mi wszystko, że vouchery wysłane dnia tego, o godzinie tej tylko w Wakacje.pl je przetrzymywali. Dodatkowo nie poinformowali mnie o zmianie godzin wylotu! Stanowczo odradzam, wiele stresu, mają bałagan, albo za mało ludzi i nie ogarniają tematu. Faktycznie lepiej poszukać na wakacje.pl ale zamówić gdzie indziej!

    Odpowiedz
  23. Ludzie portal turystyczny wakacje.pl jest TYLKO pośrednikiem. Oni nie są biurem podróży,weźcie to sobie do głowy 🙂 Jasne,że są problemy typu,że konsultant nie wie jakiejś rzeczy na temat hotelu czy wycieczki,bo nie mają do tego dostępu,wystarczy uzbroić się w cierpliwość aby oni sami mogli uzyskać takie informacje. Ktoś napisze „to po co tacy ludzie tam pracują skoro nie wiedzą” a po to,ze jesteśmy tylko ludźmi,a nie maszynami i kierunków jak i hoteli jest MULTUM i to jest oczywiste,że człowiek nie zdoła tego zapamiętać. Dokumenty podróży? Ludzie wyjeżdżałam z wakacji.pl co najmniej 5 razy i również miałam sytuację,w której konsultanci nie wysłali mi dokumentów więc zadzwoniłam i poprosiłam o nie. Nic mi się nie stało 😉 W tym roku również skorzystam z portalu wakacje.pl i na pewno będę miała z narzeczonym dane wakacje 🙂

    Odpowiedz
  24. Zrobiłem rezerwację pani powiedziała że do 15 dnia nastepnego musi być kasa ok wpłaciłem o 8.03 rano i co o 17.30 dzwoni pani Malinowska że rezerwacji nie ma bo poywierdzenia nie dostała!?
    A że kasa była max od 10.00 była to nie istotne?? (rano po 9.00 dostałem głuchacza 1x dzwonek odzwoniłem nikt nie odebrał – domniemanie rano wiedzieli że dali d*** ale pani co kasuje prowizję była na popołudnie a kolerzanka się nie będzie za darmo produkować!!!!)

    Odpowiedz
    • pewnie przelewem tradycyjnym a nie internetowym…to czego stękasz???? toć to trochę idzie

      Odpowiedz
  25. STANOWCZO ODRADZAM JAKIEKOLWIEK KUPOWIANIE CZEGOKOLWIEK NA WAKACJE.PL! To że przelejesz kasę i zaakceptujesz warunki wcale nie oznacza że polecisz na wakacje. Wakacje.pl to kompletna porażka.
    Już drugi raz dałem się omamić!
    W tamtym roku po wpłacie pieniędzy dostałem informację że hotel nie ma już wolnych pokoi w tym terminie i mogą mi zamienić na inny hotel oczywiście za dopłatą. No i oczywiście problem ze zwrotem pieniędzy.
    A teraz zarezerwowałem Rejs statkiem i po sprawdzeniu na stronie armatora że dane:
    -trasy,
    -portu wypłynięcia
    zadzwoniłem do wakacji.pl, oczywiście pani mnie poinformowała że zaraz to wyjaśni z organizatorem i oddzwoni, a jakże oddzwoniła i wyjaśniła że wkradł się błąd na ich stronie, dostałem linka ze strony organizatora na pocztę no i oczywiście informację o tym że do godziny 23 muszę wpłacić pieniądze, zrobiłem przelew zadowolony że już mam załatwione wakacje. Nasza radość trwała do południa dnia następnego, bo zostaliśmy poinformowany że organizator nie może zrealizować oferty.
    NO I OCZYWIŚCIE PROPOZYCJA ZMIANY ZA DOPŁATĄ!!!!. Podziękowałem i poprosiłem o zwrot gotówki, poinformowano mnie że gotówkę zwrócą za 7 dni bo u nich taka zasada. CHYBA ZASADA OBRACANIA CZYJĄŚ GOTÓWKĄ /drugi raz tak samo/.
    OFERTA DALEJ WIDNIEJE NA STRONIE wakacji.pl http://www.wakacje.pl/oferty/rejsy/morze-srodziemne/msc-armonia-srodziemnomorska-przygoda-323466.html?firstminute,od-2016-07-09,do-2016-07-20,samochodem,FB,sr3
    Jeszcze raz STANOWCZO ODRADZAM JAKIEKOLWIEK KUPOWIANIE CZEGOKOLWIEK NA WAKACJE.PL!!!!!!!

    Odpowiedz
  26. U mnie jeszcze lepiej. Znalazłem na portalu wakacje pl interesującą mnie prop[ozycję. Zadzwoniłem w czwartek przed południem, dopytując się o szczegóły oferty. O godzinie 17 dostałem zestaw ofert na maila. Ok. 21.30 wysłałem maila zwrotnego, że jestem zainteresowany.
    I, uwaga, o godzienie 23.45 telefon, że właśnie chcieliby porozmawiać o ofercie.
    Czy ktoś z was by zadzwonił kwadrans przed północą do kontrahenta, bo chce mu coś zoferować?
    Chyba tylko paser.

    Odpowiedz
  27. Przyłączam sie do opinii poprzedników dotyczącej obniżeniu jakości obsługi na wakacje.pl. W tym roku był moj szósty i ostatni wyjazd organizowany przez ten portal. Początki były rewelacyjne, była przemiła Pani Kasia, która działała sprawnie, szybko i rzetelnie. Pierwsze 3 razy dostaliśmy bony zniżkowe i było super. Kolejne 2 razy wybrane, zapłacone było ok. Niestety tegoroczny wylot na Kefalonie ze względu na small planet to porażka. Nie mam pretensji do wakacji.pl o opóźniony lot. Nie mam prawa, ale mam żal do zupełnie ale to zupełnie zlekceważenie klienta gdy wysłałam, gdy prosząc o poradę gdzie wnieść reklamacje ze względu na opóźniony lot pani odpisała mi, ze do przewoźnika. Oczekiwałam jednak porady a nie zbycia, gdyż gdyby pani odpisała mi jakie mam możliwości reklamacji: przewoźnik, sądownie, ugoda może miałabym 1000 eur a nie 300. Zreszta 300 tez nie mam bo jeszcze nie zostały wypłacone. Wysłałam nie tyle reklamacje co zażalenie dotyczące obsługi portalu i dostałam list oraz czekoladki. List był szablonowy a te 4 czekoladki w biodra poszły. Będę wiec piewca negatywnych opinii, jak to napisałam: wakacje.pl jak jest dobrze to jest dobrze, jak jest źle to umywają ręce i nie ponoszą odpowiedzialności. Lepiej wiec ruszyć dupsko do biura i przynajmniej w sytuacjach niejasnych dręczyć panią zza biurka, której sie kasę wpłaciło niż portal który w nosie to ma.

    Odpowiedz
  28. Można obejrzeć oferty, ale potem lepiej kupić u źródła. Naszej wycieczki już nie było, zwrot kasy niemożliwy, więc pozostało wybranie gorszej oferty. NIE POLECAM

    Odpowiedz
  29. Nie kupowałam wycieczek za pośrednictwem tego portalu, ale go nie polecam. Straciłam kilka godzin na poszukiwanie ofert, kilka wybrałam i wszystkie okazały się… nieaktualne. Ceny w serwisie, a bezpośrednio w biurach podróży różniły się o 1200-1500 zł. Mało tego – portal dokonuje rezerwacji za nieaktualną ceną, a dopiero w rozmowie telefonicznej z klientem informuje, że ta cena już nie obowiązuje. Pani przepraszała, że informatycy nie nadążają, ale nie mówmy, że w grudniu, przez kilkanaście godzin, nie są w stanie zaktualizować cen. A jeśli tak jest, to szkoda czasu na przeglądanie tego serwisu.

    Odpowiedz
  30. Wakacje.pl skasowalo opinie hotelu a bylo juz trzy z ocena 1
    Three Corners Equinox Beach
    To hotel w ktorym rozegrala sie tragedia polki.
    Wielki minus dla portalu

    Odpowiedz

Dodaj komentarz