Fru.pl – rezerwacja biletów on-line. Czy zakup biletów się opłaca?

frupl

Fru.pl jest serwisem umożliwiającym rezerwację biletów lotniczych, miejsc w hotelach oraz wypożyczenie samochodów on-line, czyli za pośrednictwem Internetu. Właścicielem portalu jest spółka akcyjna FRU.PL, której siedziba znajduje się w Warszawie.

Portal wyposażony został w szyfrowane certyfikaty, które gwarantują bezpieczeństwo transakcji. Serwis został także wyróżniony certyfikatem „Zaufana strona”. Ilość klientów, którzy skorzystali z usług portalu wzrasta lawinowo z miesiąca na miesiąc.

Swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Serwis oferuje loty tradycyjnymi liniami lotniczymi (np. Air France, LOT), jak i tanimi liniami lotniczymi (Wizzair, OLT Express, Rayanair Easy Jet, Germanwings).

Klient, który chce zarezerwować bilet lotniczy musi najpierw wypełnić pola w wyszukiwarce podając swoje wymagania (miejsce wylotu i przylotu, daty, liczba osób). Następnie wyszukiwarka znajduje oferty spełniające kryteria. Klient może zapłacić za bilet przelewem, kartą kredytową oraz w siedzibie firmy.

Kupujący otrzymuje bilet w wersji elektronicznej na podany wcześniej adres e-mail. Podobnie wygląda proces rezerwacji noclegu w hotelu. Serwis posiada w bazie oferty 78 tysięcy hoteli. Więcej na temat Fru.pl przeczytać można na stronach serwisu

Fru.pl - opinie użytkowników:

  1. korzystam z portalu od kilku miesięcy i nie mogę przyczepić się do niczego. Fajna inicjatywa, pomocna obsługa i wygoda zasługują na pochwałę.

  2. stosunkowo od niedawna rezerwuje tam bilety ale patrząc po opiniach innych i charakterystyce działania samego portalu będę robił to częściej. Częściej, jako że zdarza mi się kilkanaście razy w roku latać do Stanów i na zachód Europy. Bardzo fajna inicjatywa i spore ułatwienie dla człowieka.

  3. Czesto mam wyjazdy słubowe no i korzystam z ich usług. mozna szybko i po korzystanej cenie kupibc bilety. Fajna opcja zwłaszcza dla zapracowanych;p

  4. ja trafilem chyba na jakis gorszy dzien systemu rezerwacyjnego;p bo nie otrzymali mojej rezerwacji (przynajmniej tak twierdzą). Później juz sie udało ale troche mnie to zdenerowowało wtedy

  5. mój pierwszy bilet zarezerwowałam poprzez tę stronę i teraz również z niej korzystam 🙂 jest bardzo przyjazna i prosta w obsłudze, działa świetnie 🙂 z oferty również jestem bardzo zadowolona, dzięki fru.pl spędziłam kilka fajnych weekendów w Europie 🙂

  6. Rezerwowałem tam już kilka razy bardzo miła obsługa, wszystko idzie bardzo sprawnie. Panie z BOK są bardzo pomocne i znalazły mi tańszy lot niż myślałem.

  7. Dosyć wysokie ceny za pośrednictwo. Serwis ładny, ale niezbyt pomocny, wolę jednak następnym razem kupić na stronie linii, gdzie wszystkie informacje mam na czas i bezpośrednio, bez zbędnych opóźnień.

  8. No a ja mam bardzo złe doświadczenia. Kupiłem bilety na przelot w Tajlandii, po jakimś czasie dzwoni babka i mówi, że sprzedali bilet którego nie ma… Kasy jeszcze nie zobaczyłem (zwrotu) a ceny biletów innych linii już podrożały. Powołują się na awarię systemu ale bilety na trefny lot dalej sprzedają. Nie chcesz mieć problemów to korzystaj z innych pośredników. Nie polecam

  9. chcicalam tylko przekazać wlascicielowi serwisu fru.pl ,iz przez to ,ze ich strona w okresie swiatecznym nie byla zdolna do rezerwacji lotow na 27.12.2014 a takze ich centrum rezerwacji z okazji swiat bylo nieczynne …stracili bardzo zdecydowanych klientow (6 osob) na loty ktorych koszt wynosil ponad 2.000 zl. Warto zastanowic sie nad polityka dzialania swojej firmy. zawsze bilety z mojej strony byly kupowane na fru.pl ale w zwiazku z tym, wiecej tego nie uczynie. pozdrawiam

    • Podłączam się do powyższej opinii. Ktoś porwał nam naszą rezerwację i fruuuu nie ma :-/. Gdyby infolinia działa i system płatności też, pewnie już dawno byśmy mieli rezerwację, a tak szukamy od nowa, a szukanie zajmuje więcej czasu niż pobyt za granicą.

  10. Właśnie wróciłam z Paryż (City break 2 osoby dorosłe i dziecko 8lat 4 noclegi za 2600) Hotel był super 4 gwiazdki w centrum. Lepiej bym nie znalazła. Mieliśmy świetne ferie dzięki fru.pl Polecam.

  11. polecam szczerze! latam z fru.pl od ponad roku i zawsze wędruje im dobra opinia ode mnie – jest tanio i rzetelnie! dziwię się trochę, co tu niektorzy piszą – no dziwne strasznie,że ludzie nie pracują w święta, szok.
    polecam szczególnie jak ktos chce lecieć na przykład do ameryki południowej albo stanów – mają bezkonkurencyjne ceny + super obsługa
    pozdrawiam bardzo serdecznie



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here