Fru.pl – rezerwacja biletów on-line. Czy zakup biletów się opłaca?

Fru.pl – rezerwacja biletów on-line. Czy zakup biletów się opłaca?

[kkstarratings]Fru.pl jest serwisem umożliwiającym rezerwację biletów lotniczych, miejsc w hotelach oraz wypożyczenie samochodów on-line, czyli za pośrednictwem Internetu. Właścicielem portalu jest spółka akcyjna FRU.PL, której siedziba znajduje się w Warszawie.

Portal wyposażony został w szyfrowane certyfikaty, które gwarantują bezpieczeństwo transakcji. Serwis został także wyróżniony certyfikatem „Zaufana strona”. Ilość klientów, którzy skorzystali z usług portalu wzrasta lawinowo z miesiąca na miesiąc.

Swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Serwis oferuje loty tradycyjnymi liniami lotniczymi (np. Air France, LOT), jak i tanimi liniami lotniczymi (Wizzair, OLT Express, Rayanair Easy Jet, Germanwings).

Strona Fru.pl. Źródło: http://fru.pl

Klient, który chce zarezerwować bilet lotniczy musi najpierw wypełnić pola w wyszukiwarce podając swoje wymagania (miejsce wylotu i przylotu, daty, liczba osób). Następnie wyszukiwarka znajduje oferty spełniające kryteria. Klient może zapłacić za bilet przelewem, kartą kredytową oraz w siedzibie firmy.

Kupujący otrzymuje bilet w wersji elektronicznej na podany wcześniej adres e-mail. Podobnie wygląda proces rezerwacji noclegu w hotelu. Serwis posiada w bazie oferty 78 tysięcy hoteli. Więcej na temat Fru.pl przeczytać można na stronach serwisu

Click to rate this post!
[Total: 10 Average: 1.7]

Fru.pl - opinie użytkowników:

  1. korzystam z portalu od kilku miesięcy i nie mogę przyczepić się do niczego. Fajna inicjatywa, pomocna obsługa i wygoda zasługują na pochwałę.

    Odpowiedz
  2. stosunkowo od niedawna rezerwuje tam bilety ale patrząc po opiniach innych i charakterystyce działania samego portalu będę robił to częściej. Częściej, jako że zdarza mi się kilkanaście razy w roku latać do Stanów i na zachód Europy. Bardzo fajna inicjatywa i spore ułatwienie dla człowieka.

    Odpowiedz
  3. rezerwuje u nich bilety od dłuzszego czasu. kłopotów: brak;)

    Odpowiedz
  4. Kupuje tutaj czesto bilety bo kursuje miedzy Krakowem a Londynem. Za kazdym razem jest ok i nie przepłacam

    Odpowiedz
  5. Czesto mam wyjazdy słubowe no i korzystam z ich usług. mozna szybko i po korzystanej cenie kupibc bilety. Fajna opcja zwłaszcza dla zapracowanych;p

    Odpowiedz
  6. ja trafilem chyba na jakis gorszy dzien systemu rezerwacyjnego;p bo nie otrzymali mojej rezerwacji (przynajmniej tak twierdzą). Później juz sie udało ale troche mnie to zdenerowowało wtedy

    Odpowiedz
  7. Odkąd trafiłem na ten portal nie rezerwuje nigdzie indziej biletu. Za wygodny jestem;p ogolnie serwis bardzo w porzadku

    Odpowiedz
  8. Za posrednictwem tego protalu mozna tez rezerwowac noclegi w sredniej klasy hotelach? Na luksusowe mnie nie stac;p

    Odpowiedz
  9. mój pierwszy bilet zarezerwowałam poprzez tę stronę i teraz również z niej korzystam :) jest bardzo przyjazna i prosta w obsłudze, działa świetnie :) z oferty również jestem bardzo zadowolona, dzięki fru.pl spędziłam kilka fajnych weekendów w Europie :)

    Odpowiedz
  10. Wszystko przebieglo szybko i sprawnie, obsluga mila i pomocna, polecam!

    Odpowiedz
  11. Rezerwowałem tam już kilka razy bardzo miła obsługa, wszystko idzie bardzo sprawnie. Panie z BOK są bardzo pomocne i znalazły mi tańszy lot niż myślałem.

    Odpowiedz
  12. Dosyć wysokie ceny za pośrednictwo. Serwis ładny, ale niezbyt pomocny, wolę jednak następnym razem kupić na stronie linii, gdzie wszystkie informacje mam na czas i bezpośrednio, bez zbędnych opóźnień.

    Odpowiedz
  13. No a ja mam bardzo złe doświadczenia. Kupiłem bilety na przelot w Tajlandii, po jakimś czasie dzwoni babka i mówi, że sprzedali bilet którego nie ma… Kasy jeszcze nie zobaczyłem (zwrotu) a ceny biletów innych linii już podrożały. Powołują się na awarię systemu ale bilety na trefny lot dalej sprzedają. Nie chcesz mieć problemów to korzystaj z innych pośredników. Nie polecam

    Odpowiedz
    • Tu sie z Toba zgadzam …pisałem reklamacje dotyczaca zwrotu za lot który sie nie odbył ze wzgledu na Covid 19 , firma Przewoznika wywiazała sie i przesłala zwrot dla Fru.pl ,lecz oni okłamuja mnie ze tych pieniedzy nie ma i czekaja nadal na zwrot reklamacyjny .Masakra

      Odpowiedz
  14. chcicalam tylko przekazać wlascicielowi serwisu fru.pl ,iz przez to ,ze ich strona w okresie swiatecznym nie byla zdolna do rezerwacji lotow na 27.12.2014 a takze ich centrum rezerwacji z okazji swiat bylo nieczynne …stracili bardzo zdecydowanych klientow (6 osob) na loty ktorych koszt wynosil ponad 2.000 zl. Warto zastanowic sie nad polityka dzialania swojej firmy. zawsze bilety z mojej strony byly kupowane na fru.pl ale w zwiazku z tym, wiecej tego nie uczynie. pozdrawiam

    Odpowiedz
    • Podłączam się do powyższej opinii. Ktoś porwał nam naszą rezerwację i fruuuu nie ma :-/. Gdyby infolinia działa i system płatności też, pewnie już dawno byśmy mieli rezerwację, a tak szukamy od nowa, a szukanie zajmuje więcej czasu niż pobyt za granicą.

      Odpowiedz
    • no najlepiej jakby ludzie w święta też pracowali. po co spędzać czas z rodziną.

      Odpowiedz
  15. Właśnie wróciłam z Paryż (City break 2 osoby dorosłe i dziecko 8lat 4 noclegi za 2600) Hotel był super 4 gwiazdki w centrum. Lepiej bym nie znalazła. Mieliśmy świetne ferie dzięki fru.pl Polecam.

    Odpowiedz
  16. dawniej korzystałem z usług FRU. teraz kupuje bezpośrednio u przewożnika i zawsze kilka pln zostaje w mojej kieszeni.

    Odpowiedz
  17. Nie polecam.Zapomniano mi dostarczyć biletów powrotnych.Poskarżyć się nie ma komu.

    Odpowiedz
  18. polecam szczerze! latam z fru.pl od ponad roku i zawsze wędruje im dobra opinia ode mnie – jest tanio i rzetelnie! dziwię się trochę, co tu niektorzy piszą – no dziwne strasznie,że ludzie nie pracują w święta, szok.
    polecam szczególnie jak ktos chce lecieć na przykład do ameryki południowej albo stanów – mają bezkonkurencyjne ceny + super obsługa
    pozdrawiam bardzo serdecznie

    Odpowiedz
  19. W samolocie posadzili mnie w rzędzie 8 a dziecko w 21.
    Brak jakiegokolwiek zrozumienia, żadnego współczucia. Jedyna rada to taka, że mogę się zamienić z kimś w samolocie. Cały czas słyszałem, że nic się nie da zrobić bo to tanie linie lotnicze.

    Odpowiedz
    • Normalne, trzeba sobie wykupić miejsca, na których chce się siedzieć. Gdy tego nie zrobimy linie celowo rozsadzają z dala od siebie inaczej rezerwacja miejsc nie miałaby sensu.

      Odpowiedz
  20. Czy to normalne ze po zakupie biletow 1mc wczesniej dostajesz je 48h przed podrozą?

    Odpowiedz
    • Tak. Odprawa jest dostępna dopiero 48h przed wylotem.

      Odpowiedz
  21. Chyba pierwszy a napewno ostatni raz skorzystałem z pośrednictwa tego „pośrednika”. Lot został odwołany nie z mojej winy, na zwrot czekałem kilka miesięcy po czym dostałem informację, że z przyjemnością mnie Pani z Fru.pl informuje, że udało się wywalczyć zwrot wpłaconej kwoty… niestety w niepełnej wysokości, bo zgodnie z regulaminem prowizja nie jest zwrotna. Niezłe rozwiązanie, linia zwraca pieniądze, pasażer nie leci, nie z własnej winy a „pośrednik prowizję zgarnia”.moim zdaniem nieudana próba wyłudzania kasy, nieudana bo się Sru.pl nie uda. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    • dokładnie taki sam mechanizm, Błędne informacje, przyjmują płatność a potem „może pan zwrócić ale prowizja 360 złotych nie zostanie zwrócona”. Z pewnością pokryje to czas a może i sumienie naciągacza

      Odpowiedz
  22. Ja również pierwszy i ostatni, nie ma kontaktu, tylko e-mailem, a odpowiedź jest po kilku dniach. Działają tylko online, więc po co mam korzystać z ich usług, poniewaz online, mogę załatwić bezposrednio z przewoźnikiem, ktory dpowiada na telefony, w przeciwieństwie do Fru, gdzie wręcz tylko utrudniają. NIGDY WIĘCEJ

    Odpowiedz
  23. Rezerwowalam bilet kilka razy ten sam przelot. Po czym otrzymałam dwa potwierdzenia rezerwacji na ten sam przelot. Teraz chce skorygować informacje z Fru.pl nie ma takiej możliwości. Nie ma telefonu, nie ma strony internetowej, jest chat gdzie od godziny mam informacje :… wszyscy koledzy są zajęci , na liście oczekujących znajduje się pozycja 3. Tak jest cały czas. Zero kontaktu, zero telefonu, żadnego e-maila.
    . NIE POLECAM FRU.pl.
    Szukajcie strony na zakup biletu gdzie jest możliwy kontakt operatora to oszczędza stres i pieniądze.

    Odpowiedz
  24. Przestrzegam WSZYSTKICH chcących dokonać rezerwacji za pomocą fru.pl Rezerwacji u tego pośrednika dokonałem 25.03, a już 04.04 dostałem informację, że przewoźnik wymaga ode mnie przejścia dodatkowej weryfikacji. Oczywiście nie kłócąc się z tym, bo rozumiałem, że są to loty i procedury są różne, postanowiłem przejść weryfikację. Do wyboru miałem dwie opcje płatną i bezpłatną. Od 04.04, do dziś tj 22.04 podjąłem przynajmniej 30 prób przejścia weryfikacji, za każdym razem z tym samym skutkiem „nie udało powiązać się Twojej rezerwacji z kontem myRyanair” Po kontaktach z fru byłem proszony o usunięcie plików cookie, historii przeglądania, próbę z innego urządzenia, z innego linku, z komputer, na dane współpasażera i każda próba wzmagała tylko frustrację kończąc się tym samym komunikatem. Ze strony fru nie uzyskuję kompletnie żadnej pomocy, pośrednik nie posiada infolinii, a jego pracownicy kontaktują się wyłącznie za pośrednictwem maila, a co najlepsze sama rezerwacja nie jest powiązana z prywatnym mailem osoby kupującej bilety, a z jakimiś dziwnym mailem, do którego dostęp ma tylko FRU. Po wielu wymienionych mailach dostaję w kółko informację, że robię „coś” źle, co jest oczywistą nieprawdą. Sytuacja zrobiła się o tyle skandaliczna, że konsultacji proszę o przyjazd na lotnisko do ich punktu w celu dokończenia weryfikacji (co też nie daje takiej pewności), lub i tu uwaga PRZESŁANIE ZDJĘĆ DOKUMENTU TOŻSAMOŚCI I ZDJĘCIA PODPISU na adres mailowy ich pracownika. Zastanawiam się nad skierowaniem całej sprawy do UODO, a następnie w przypadku dalszego utrudniania podróży na drogę prawną. Unikajcie rej firmy!

    Odpowiedz

Dodaj komentarz